teemoina tänään olleet ihmissuhteet. lähinnä ystävyyssuhteet...se miksi kirjoituksessa ei tänään ole isoja alkukirjaimia, johtuu siitä että silitän toisella kädellä tytön päätä..:D Nukutuspuuhat....

Tänään oli suht rankkaa, valmistuminen häämöttää parin viikon päässä, joten kävin koulullani tekemässä rästihommia kasan. Todella uuvuttavaa saada lähetetyt tehtävät T1 arvosanalla takaisin kun ne on lukuisia kertoja käynyt opettajalla ja palaute on ollut pelkästään positiivista. Sitten tuleekin T1 takaisin.. Ilman sen kummempia perusteluja. Vituttaa että todistus jolla haluan hakea amk.n onkin keskiarvoltaan huonompi jonkun toisen ihmisen henk. koht hoitamattomuuden takia.

Seuraava päivän vitutuksen aihe: Olen seurannut läheisen ystävän väkivaltaista parisuhdetta jokusen vuoden. Väkivaltaa on siis molemmin puolin. Olen aina ollut valmis auttamaan tätä naispuolista ystävääni kun hän on "eronnut" ja taas palannut samaan narsistisuhteeseen. Olen kuunnellut ja kuunnellut, eikä minua ole edes aijemmin asia painanut muutakun ystäväni ja lasten takia. Ymmärrän vastaavaa suhdetta tavallaan sillä olen jonkinlaisessa samantyyppisessä ollut itsekin. No, vähät aika sitten pariskunta muutti eri osoitteisiin. Mies on tod. manipuloiva ja narsistinen ja näkee oman osuutensa asioihin aina eron tultua. NÄinhän siinä taas kävi tänäänkin. NÄin ystävääni eilen ja hän itki ettei halua palata entiseen suhteeseen. TÄnään meidän piti mennä yhdessä lenkille mutta kas kummaa peruuntui koko homma kun he ovat taas palanneet yhteen. Kaverini vaan puhelimessa totesi että toivottavasti ymmärrän, ja kun sanoin hetken hiljaisuuden jälkeen, että en kyllä oikein ymmärrä, niin kaverin mies alkoi taustalla valittamaaan kuinka puutun heidän perheensä asioihin.. Pyysin sitten miestä puhelimeen ja kerroin mitä mieltä olen siitä että ystäväni saa nenilleen tasaisin väliajoin ja että mies hallitsee ja manipuloi häntä. Mies haukkui tietysti minut pystyyn ja puhelu loppui.

Kaikista mielenkiintoisinta tässä koko jutussa on se että ystävästäni ei kuulunut koko puhelun jälkeen mitään. Tosi paska, hyväksikäytetty olo. TUntuu että olen ystävä silloin kun on hätä, mutta millään muulla ei ole väliä. Se että olen saanut todistaa tuota touhua jo jokusen vuoden sanomatta sanaakaan muuta, kun että en hyväksy väkivaltaa, näyttääkin kääntymään että tämä pariskunta kääntää koko paskan minun syykseni. Narsismi tosiaan saastuttaa lähipiirinsäkin.

Tämän raskaan aamupäivän jälkeen päätin luovuttaa kaikesta paskasta, ja nauttia. Sillä itse olen yrittänyt elää niin että kohtelisin toisia hyvin ja kunnioittavasti, aina ei kuitenkaan saa samaa takaisin. Usein päinvastoin..

Marssin siis ruohonjuureen josta ostin dr hauschan kasvojenpuhdistusaineen (tilasin hauschaa joitakin purnukoita myös netistä), manteliöljyä, ja superfoodia:)

superfoodista lisää infoa mm. ruohonjuuri.fi

Olen kärsinyt valtavan kamalista hormonaalisista heilahteluista viimeisen vuoden aikana, joten ajattelin kokeilla macaa joka tasapainottaa pms oireilua. Pahimmillaan saattaa olla 2 viikkoa kuukaudesta yhtä turvotusta, lekaa otsikossa, epäpuhtauksia iholla, ruoansulatusvaivoja, yms. Myös vehnänoras uutetta minulle suositeltiin. Superfoodia ei kuitenkaan suositella käytettäväksi 2 kerrallaan.

Samalla reissulla tuli ostettua myös suussa sulavia italialaisia luomumasikoita <3 Kaupunkireissulta tarttui myös mukaan davinesin love sarjan shampoo, hoittis ja uudet iki-ihanat onlyn farkut <3

Kirjan  vietän puuvillaan kääriytyen kuuman suihkun jälkeen siemailemaan yrttiteetä. Jalat huutaa hallelujaa ja kieltämättä ihmissuhteet vituttavat edelleen.. Puhelimen piippausta odotellen... Soppailuista kuvia sitten kun jaksaa latailla...:)