Olen seurannut lukuisia  blogeja  muutamia  vuosia,.Lähinnä mielenkiintoni on kohdistunut valokuvaukseen,  tyyliin,  kauneuteen,  käsitöihin   ja  askarteluihin.  Oma blogini  tulee sisältämään kaikkea   mitä  elämääni kuuluu lapsista käsitöihin, ajanvietteisiini, lapsiin liittyviin asioihin,matkusteluun, kouluun, työhön, trendeihin ja omiin päänsisäisiin mietteisiin. Jospa kertoisin tässä alotuskirjoituksessa hieman itsestäni.. Olen siis 24v nainen, asustelen tyttäreni kanssa. Vietämme suhteellisen liikkuvaista elämää, johtuen sekä liikkuvaisesta elämänasenteestani että vuorotyöstä..Kaksi osoitettakin tavallaan löytyy, eli uusioperhe elämää elellään. Kauhia koirakuume myöskin piinaa päivittäin joten toivon että meillä elämän tasaantueessa olisi vielä koiravauvakin tulossa. Mielellään Oldie tai staffi. Työskentelen terveydenhoito-alalla. oikeastaan   valmistun 2 viikon päästä- odotuksena elämän tasaantuminen  kun saa käydä pelkässtään töissä eikä töissä ja koulussa-

Tämä päivä on ollut vapaa päivä ja se on mennyt suurinpiirtein kirpparitavaroita kasaillessa ja ihastellessa uusia kauneudenhoitotuotteitani.- Joihin voisi sanoa jopa addiktoituneensa:D Uusimpana rakkautena davinesin tan maximizer <3 <3

Lisäksi lueskelin tuota veriryhmän mukaista ruokavaliota joka vaikuttaa erittäin järkeenkäypältä. Sairastan fibromyalgiaa, ja olen tosi kiinnostunut terveydenhoitoon liittyvistä asioista kuten liikunta ja ravitsemus. Omaan hyvinvointiini koskien ruokavaliota olen nyt sitten etsinyt tasapainoa viimeajat. Jotenkin tuo veriryhmän mukainen ruokavalio josta sain tyttäreni tädiltä jenkeistä kuulla ekana, vaikutti mielenkiintoiselta ja ajattelin kokeilla. Tosiaan sen olenkin jo tiennyt että sokerit ja vehnä tekee keholleni pahaa, mikä on huono sillä oon jotenkin huono lopettamaan sokerin syömistä.

 Tässä  mun uusin rakkauteni:)

 

käsitöistä tänä  keväänä   olen hurahtanut pajuun ja sammaleeseen, tietysti normi kukkien  laiton lisäksi. Aika räpellystä   vielä, tuosta risusydämestä puuttuu vielä koristenauhat, samoin  sammalpallosta...Ekat versiot,  mutta  kelpaa näytille terassille..Oliskos jollakii  tarjota  apua  kuinka   saan    facebookin   kuvagalleriasta  kuvia   kopioitua  tänne?:/